Toimitusehdot

Voimassa 14.12.2015 alkaen

Darenne Finland 2722823-2 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen.

Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: asiakaspalvelu@darenne.fi
Postiosoite: Pistokuja 2 A 4 95410 TORNIO

Tuotteet ja tuotehinnat
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat
PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 45 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–10.000 euron ostoksille. Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/kuluttajille/hinnasto

Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot:
Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitustapa ja toimituskulut
Toimitamme tilaukset koosta riippuen joko kirjeenä suoraan tilauksessa annettuun osoitteeseen tai pakettina asiakasta lähimpänä olevaan postin palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin. Pakettia voi seurata lähetystunnuksilla. Toimitus on ilmainen yli 50 euron tilauksiin. Alle 50 euron tilauksista veloitamme toimituskuluja 3,90 €. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Tilauksen voi myös noutaa veloituksetta Tornion toimipisteestämme, osoitteesta Pistokuja 2 A 4. Ilmoitamme asiakkaalle tekstiviestitse, kun tilaus on valmis noudettavaksi. Noutoajat sopimuksen mukaan.

Toimitukset
Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian, pyrimme lähettämään arkisin ennen klo 12 tulleet tilaukset jo saman päivän aikana. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä. Toimitusaika tuotteille on yleensä noin 1 – 4 arkipäivää. Yritys ei ole vastuussa paketin myöhästymisestä yrityksestä riippumattomien seikkojen takia. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Tuotteen palautusoikeus
Kaikilla tuotteillamme on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus, joka lasketaan alkaneeksi siitä päivästä, kun vastaanotat tilauksesi. Asiakaspalautus on asiakkaallemme maksuton, kunhan ilmoitat meille palautuksesta etukäteen ja noudatat antamiamme palautusohjeita. Muistathan pyytää palautuksestasi kuitin, sillä lähetyksen kadotessa emme voi korvata tuotetta mikäli kuittia palautuksesta ei ole. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessaan. Tilauksen noutamatta jättäminen tai ohjeiden vastainen palauttaminen ei ole hyväksyttävä palautus, tällöin vähennämme palautettavasta summasta lähetys-, palautus- ja käsittelykuluja yhteensä 15 € riippumatta tilauksen summasta.

Tuotevirheen korjaaminen
Jos toimittamamme tuote on viallinen tai se on vaurioitunut toimituksen aikana, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@darenne.fi. Myös muissa vikatilanteissa ja reklamaatioissa pyydämme ensisijaisesti ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää virheet ja löytää sopivan ratkaisun. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Muuta
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin sekä tietoturvaselosteeseen ja hyväksyttävä ne.